Urząd Miejski Gminy Opatówek zatrudni w pełnym wymiarze czasu pracy, pracownika na stanowisko konserwatora oczyszczalni ścieków.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna spełniać następujące wymagania:
- posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku konserwatora sieci
wodociągowo-kanalizacyjnej włącznie z uprawnieniami elektrycznymi
- wykształcenie minimum zawodowe
- aktualne świadectwo kwalifikacyjne D, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci na stanowisku: dozoru
- aktualne świadectwo kwalifikacyjne E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
na stanowisku: eksploatacji
- doświadczenie w obsłudze oczyszczalni ścieków
- umiejętność wykonywania napraw urządzeń elektrycznych w oczyszczalni ścieków
- prawo jazdy kat. B
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy Kandydata do pracy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie zaświadczeń potwierdzających ukończone kursy, szkolenia
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności
- zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski Gminy Opatówek, Pl. Wolności 14, 62-860 Opatówek, w terminie do dnia 30.04.2018 do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do urzędu).
Dokumenty, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Zastrzega się prawo nieskorzystania z żadnej z ofert.
Burmistrz Gminy Opatówek
/-/ Sebastian Wardęcki