Z uwagi na zagrożenie związane z rozprzestrzenianiem się koronowirusa SARS-CoV-2 oraz ograniczeniu wizyt w urzędzie zaleca się wszystkie sprawy w CEIDG załatwić przez Internet przy użyciu darmowego Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Ważne! Jeśli jeszcze nie masz Profilu Zaufanego możesz go szybko uzyskać przez Internet, wystarczy, że korzystasz z bankowości elektronicznej.
Po uzyskaniu Profilu Zaufanego załóż konto, aktywuj je klikając w link, który wyślemy Ci na adres mailowy oraz zaloguj się.
Wypełnij wniosek CEIDG-1 i podpisz go (przycisk "podpisz i wyślij wniosek"). Dowodem złożenia wniosku będzie Urzędowe Poświadczenie Odbioru, które wyślemy Ci mailem.
Wniosek możesz złożyć w kilku prostych krokach
1) załóż Profil Zaufany jeśli jeszcze go nie posiadasz
2) załóż konto w CEIDG
3) aktywuj je (maila aktywacyjnego znajdziesz w swojej skrzynce pocztowej)
4) zaloguj się
5) przygotuj wniosek
6) podpisz i wyślij wniosek
W załączeniu przekazujemy szczegółową instrukcję zakładania konta w systemie CEIDG oraz logowania oraz złożenia wniosku do systemu CEIDG
Profil Zaufany, to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu załatwisz sprawy urzędowe przez Internet. Informacje o profilu zaufanym znajdziesz tu: www.gov.pl